niedziela, 21 czerwca 2015

SZYCIE LETNIEGO KAPELUSIKA DLA DZIEWCZYNKI




Wykrój znalazłam na tej stronie internetowej link.
Dokonałam małej modyfikacji. W oryginale czapeczka składała się z dwóch warstw, a u mnie jest to pojedyncza tkanina (na gorące dni).
Do szycia użyłam kolorowej i białej bawełny oraz klejonki do podklejenia daszka.
Ponieważ cały proces wykonania czapeczki jest opisany w linku powyżej, opiszę jedynie różnice:)






Szwy łączące wykonałam zszywając ze sobą tkaninę lewą stroną do lewej na 2mm, kolejno szwy wywracamy do środka i zszywamy razem po lewej stronie (zszyte brzegi włożone są do środka). Na wierzchu wykonałam stębnówkę.





 Dół wykończyłam lamówką (wykonana po nitce prostej ponieważ nie było potrzebne krojenie ze skosu), która posłużyła jako wiązanie i wykończenie dołu.




Zachęcam do spróbowania:)

4 komentarze :

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZE :)