wtorek, 4 listopada 2014

DIY-jesienne drzewo

Pomysł znaleziony w internecie.

Moje drzewko namalowane jest na kartonie po pieluszkach. Z zabawy w parku przynieśliśmy z dzieckiem liście.
A oto efekt.




















































 Na drzewo przyleciał dzięcioł.
























Pomysł i wykonanie zaczerpnęłam z tego bloga http://www.howdoesshe.com/autumn-tree-door/ 



Korzystając z internetu napotykam  na pomysły, które chętnie miałabym ochotę zrobić i nie są to koniecznie rzeczy związane z szyciem. Postanowiłam podzielić się tym co zrobiłam według pomysłu i instrukcji innych. Nie chcę plagiatować a jedynie skorzystać z tego czym inni chcą się podzielić.
Zawsze podaje stronę, z której pomocą wykonałam daną rzecz.
Zapraszam do zabawy :)


Surfing the Web I come across some ideas I would willingly like to use and they aren't necessarily related to sewing. I decided to share what I've done using the ideas and instructions of other poeple. I don't want to 'plagiarise', just to try the proposed projects myself. 
That's why I always give full links back to original sources.
Have fun :)













3 komentarze :

  1. Świetne drzewko :). Szczerze mówiąc podoba mi się nawet lepiej niż na tamtym blogu, a żółte klonowe liście bardzo ładnie się tutaj komponują :).

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł. Dla dziecka to idealna zabawa.... twórcza :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZE :)