środa, 11 czerwca 2014

SZYCIE TORBY NA ZAKUPY



Mój projekt torby na zakupy.









Inspiracje
 Z założenia miała to być wariacja na temat wszechobecnej foliówki.
Wśród wielkich świata mody znalazłam również inspiracje siatką foliową Simone Rocha - small PVC satchel, Jil Sander - PVC bag, Alexander Wang- Rocco Baby Duffle PVC bag.





Potrzebne materiały
  • folia pvc (kupiłam w sklepie jako ceratę na stół)
  • skóra
  • dziurkacz ręczny (kopiłam w markecie budowlanym)
  • nici typu żyłka i czarne 

Wykrój 




Wykroić
  • 2 razy górę siatki z pvc
  •  1 raz kieszonkę z pvc
  •  1 raz dół siatki ze skóry           

Wszystkie szwy należy zszyć dwukrotnie jeden obok drugiego, dzięki czemu torba będzie bardziej wytrzymała.
Dziurkowanie skóry należy wykonać na lewej stronie. Pole do wykonania zdobień na wykroju zaznaczone jest ciemniejszym polem, które jest otoczone 3 cm marginesem, który pozostawiamy nie ozdobiony.


Szycie krok po kroku 


 Przygotować zdobienie skóry. Ja  użyłam trzech wielkości dziurek: duże, średnie i małe.                                 
 Zszyć boki kieszonki, która będzie wewnątrz toby i doszyć ją do górnego brzegu skóry.                                                                  
Zszyć ze sobą przód i tył ramion w taki sposób, że każde ramie składamy na pół, jeszcze raz na pół i zszywamy tak, jak jest to pokazane na rysunku.                                                                                 












      Zszyć ze sobą dwie części torby - górną z dolną i przestębnować po wierzchu część skórzaną.                                

    Zszyć boki i dół siatki. Instrukcja




    Miłego szycia


     Galeria zdjęć

    Torba na zakupy




























                  

                 

    Brak komentarzy :

    Prześlij komentarz

    DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZE :)